czwartek, 4 grudnia 2014

Rozdział 1

Od zawsze rodzice wmawiali mi, że moim przeznaczeniem są konie. To właśnie tutaj na naszym ranczu jest i zawsze będzie całe moje życie. Rodzice mieli racje.... A tak w ogóle jestem Kate. To opowiadanie będzie właśnie o mnie :) Na ranczo mieszkam odkąd pamiętam... Moim pierwszym koniem była Iskra, mały kuc szetlandzki. Jednak w wieku 15 lat rodzice wysłali mnie do Internatu, tu właśnie zaczęła się moja przygoda...
*Oczami Nicka* 
W klasie jest taka nowa, wydaje mu sie ze ma na imię Kate. Jest ładna, inteligentna, ma pasje.... A ja? ... Chwila... Przecież jestem Nick! Nick nie użala się nad sobą. Nie ugania się za dziewczynami, one same do niego przychodzą. Z takim założeniem opusściłem klasę. 
*oczami Kate* 
Dzień już prawie się kończy a ja nawet nie gadałam z tym brunetem, kurde! Dobra, pójdę sprawdzić z kim jestem w pokoju: Hmm... Kate Monson... Mam! "Pokój nr 21: Kate Monson, Zack Tim, Eliza Mith i Nick Sparen" Może będzie dobrze? Z tym pytaniem pomaszerowałam na górę. 



Jak Wam się podoba? Wiem, ze krotki, następne będą dłuższe. Zostawcie po sobie komentarz! :) 
Autorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz